NOUGHTY To The Rescue kondicioner 250ml

Kód: NOU 5208
Novinka
Neohodnoceno
Značka: NOUGHTY
149 Kč
Skladem (> 5 ks)

Přírodní posilující a vyživující kondicionér s obsahem mandlového výtažku a extraktu slunečnicových semínek

Detailní informace

Detailní popis produktu

PRO KREPATÉ A ZNIČENÉ VLASY 97% PŘÍRODNÍ VLASOVÁ KOSMETIKA Z ANGLIE

Přírodní posilující a vyživující kondicionér s obsahem mandlového výtažku a extraktu slunečnicových semínek pro zdravé a silné vlasy.

Aktivní položky:

  • mandlový extrakt (pro posílení vlasů) - výtažek ze slunečnicových semínek (pro dokonalou hydrataci)
  • kokosový a olivový olej (proti lámavosti vlasů a pro dokonalý lesk a vzhled)
  • bambucké máslo (pro dokonalý vzhled a výživu vlasů)

Návod na použití:
Po umytí šamponem naneste kondicionér bohatě na vlasy, až do jejich konečků. Počkejte 1-2 minuty a poté důkladně vlasy opláchněte. Upozornění: Zamezte kontaktu s očima. Pokud dojde ke kontaktu, ihned opláchněte. Pro dosažení nejlepších výsledků použijte společně s ostatními produkty NOUGHTY - 97% přírodní vlasové kosmetiky z Anglie.

 

Přirozeně krásná, od přírody rozpustilá. Vlasová péče pro ženy, které chtějí kvalitu a zároveň se neberou tak vážně. Z 97 % přírodní!

Anglická značka, kterou v roce 2016 založily dvě kamarádky z dětství. Jejich heslo: Dokonalost je nejen nemožná, ale taky nudná!

Co však Noughty bere naprosto vážně:

  • Luxusní přírodní ingredience, které vás nebudou stát jmění.

Řada z 97 % přírodních produktů vždy zohledňuje udržitelnost. Neobsahuje parabeny, silikony, petrochemikálie ani sulfáty. A je za přijatelnou cenu.

  • Účinná vlasová kosmetika podpořená vědou

Ačkoli se jedná o přírodní vlasovou kosmetiku, nedělá žádné kompromisy v účinnosti, autenticitě, spotřebitelském zážitku nebo inovacích. Její produkty získaly řadu ocenění a na jejich složení pracují experti, kteří mají s vývojem kosmetiky rozsáhlé zkušenosti.

  • Netestovaná na zvířatech a veganská
  • Pravda je krásná

Značka o svých produktech a složení informuje vždy transparentně, pravdivě a způsobem, kterému spotřebitelé rozumějí.